مدیران یوونتوس از آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، خواسته‌اند که هرچه سریع‌تر پاسخ پیشنهاد این تیم را بدهد.

یوونتوس خسته شد؛ ضرب الاجل برای ستاره آرژانتینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دی‌ماریا با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
بسیاری از منابع خبری پیش از این از قطعی بودن انتقال این بازیکن به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که او عجله‌ای برای نهایی کردن این انتقال ندارد. 
این در حالی است که روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که این ستاره سابق رئال مادرید در مذاکراتش با یوونتوس دست نگه داشته تا ببیند که آیا احتمال پیوستن به بارسلونا برای او وجود دارد یا خیر و سپس تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت نیز مدعی شده که علیرغم این که گفته می‌شد او با یووه به توافق برسد، این بازیکن هر لحظه بیشتر از قبل از به تن کردن پیراهن این باشگاه در فصل آینده دور می‌شود. 
به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط مالی باشگاه بارسلونا و این واقعیت که دی‌ماریا بازیکن آزاد است و لازم نیست مبلغی برای جذب او پرداخت شود، مدیران این باشگاه نیز در حال بررسی شرایط جذب او هستند. 
این اتفاق و شایعات مطرح شده پیرامون علاقه این بازیکن آرژانتینی به پیوستن به بارسلونا باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران یوونتوس شده و آنها از او خواسته‌اند که نهایتا تا 24 ساعت آینده پاسخ نهایی به پیشنهاد مطرح شده از سوی این باشگاه را بدهد تا در صورت منفی بودن این پاسخ، آنها بتوانند برای جذب گزینه‌های دیگری که مدنظر دارند اقدام کنند.