خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، می‌گوید این باشگاه توانایی مالی جذب بازیکنی مثل کیلیان امباپه را ندارد.

لاپورتا: بارسا 50 میلیون یورو ندارد به امباپه بدهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و انتظار می‌رود که به عنوان بازیکن از این تیم جدا شود. 

این ستاره فرانسوی به احتمال زیاد به زودی به رئال مادرید ملحق خواهد شد و انتظار می‌رود که خبر این انتقال بزرگ پس از فینال لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی اعلام شود.

لاپورتا در گفتگو با رادیو کاتالونیا درباره انتقال این بازیکن به رقیب همشهری اظهار داشت:« اگر امباپه دستمزدی معادل 50 میلیون یورو در فصل می‌خواهد، ما توانایی پرداخت چنین مبلغی را نداریم. ما راجع به مبالغی مثل 30 میلیون یورو هم حرف نمی‌زنیم.»

او با اشاره به شرایط مالی بارسا گفت:« اگر بتوانیم یک یا دو برنامه اقتصادی را قبل از 30 ژوئن فعال کنیم، بخش مهمی از بدهی‌های باشگاه را پرداخت خواهیم کرد. این اتفاق هرگز دوباره رخ نمی‌دهد. ما دیگر وارد چنین ابعادی از دیوانگی نخواهیم شد. این اتفاق نباید بار دیگر در این باشگاه رخ دهد و ما در حال جا انداختن این موضوع هستیم.»

رییس باشگاه بارسا در پاسخ به سوالی درباره احتمال فروش فرانکی دی‌یونگ اضافه کرد:« بازیکنانی هستند که نام آنها در بازار نقل و انتقالات مطرح شده است و ما هر کاری که به سود بارسا باشد انجام می‎‌دهیم. اگر بتوانیم شرایط مالی را بهبود ببخشیم مشکلی نیست و من هنوز نمی‌دانم که آیا نیازی به فروش بازیکن هست یا خیر.»

لاپورتا همچنین ابراز امیدواری کرد که گاوی به زودی  قراردادش را با بارسا تمدید کند و گفت:« او پیشنهادی دریافت کرده و من امیدوارم پاسخی به این پیشنهاد دهد که به سود ما باشد.»