دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، معتقد است که عملکرد کریم بنزما بسیار خوب بوده و باید توپ طلا را برای او به ارمغان آورد.

دنی آلوس: بنزما شایسته دریافت توپ طلاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رئال مادرید و کریم بنزما در چند ماه اخیر تحسین بسیاری از بازیکنان تیم‌های حریف را نیز به همراه داشته است. 

یکی از آنها دنی آلوس است که چند روز قبل نیز در واکنش به پیروزی دراماتیک رئال مادرید برابر منچسترسیتی و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان مدعی شده بود که این موفقیت شانسی نبوده و این تیم شایسته چنین جایگاهی بوده است. 

این مدافع برزیلی در گفتگو با مارکا و در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی رئال را به بازیکنی از این تیم تبریک گفته یا خیر اظهار داشت:« بله، من این تبریک را علنی هم گفته‌ام و به مارسلو که نامش را در تاریخ باشگاه رئال مادرید جاودانه کرد هم تبریک گفتم. ما این فصل شرایط سختی داشتیم چون رقیب ما قوی بود. همین باعث شد که ما از نظر احساسی روزهای سختی را سپری کنیم.»

آلوس همچنین به درخشش کریم بنزما اشاره کرده و گفت:« او تمام ویژگی‌های لازم برای دریافت توپ طلا را دارد اما قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌تواند تاثیر بسیاری روی این موضوع داشته باشد. اگر او موفق به قهرمانی در این رقابت شود، شانس جدی برای قهرمانی است. بازیکنانی در سیتی و لیورپول هستند که شانس رقابت با او را دارند اما بنزما شایسته است چون رئال مادرید را به سطح بالایی رسانده است. او واقعا شایسته دریافت این جایزه است.»

او درباره قراردادش که در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد نیز صحبت کرد:« من در لحظه زندگی می‌کنم و به این که پس از پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد فکر نمی‌کنم. چیزی که مهم است این است که من دوست دارم ادامه دهم چون اینجا در خانه، در باشگاه و در تیمی هستم که پنج سال برای بازگشت به آن تلاش کردم. فکر می‌کنم همچنان می‌توانم به حضور در این تیم ادامه دهم اما این به من بستگی ندارد و خیلی هم نگرانش نیستم.»

این ملی‌پوش برزیلی همچنین درباره شانس برزیل برای قهرمانی در جام جهانی اضافه کرد:« من همیشه برزیل را مدعی می‌دانم. این تیمی است که جادو و بهترین بازیکنان را دارد. تمام بازیکنانی که به تیم ملی برزیل دعوت می‌شوند در تیم‌های باشگاهی و لیگ‌های بزرگ می‌درخشند. برزیل همیشه باید جزو مدعیان به حساب بیاید. پیروزی در هر بازی دشوار است اما باید شجاعت فکر کردن به قهرمانی را داشت.»