پیروزی دراماتیک دیشب رئال مادرید برابر سیتی بحث اصلی تمرین امروز بارسا بود.

 ماوراء الطبیعه؛ واکنش بازیکنان بارسا به  کامبک رویایی رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسلونا خود را برای بازی حساس شنبه شب برابر بتیس در هفته 35 لالیگا مهیا می کند. دیدار برابر یکی از رقبای مستقیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان که پیروزی در آن حیاتی است. بارسا بازی رفت را در نوکمپ به بتیس باخته بود. در تمرین امروز بارسا اما همه چیز تحت تاثیر پیروزی 3-1 دیشب رئال برابر سیتی و صعود کهکشانی ها به فینال قرار داشت. هم بین بازیکنان و هم کادر فنی در مورد این بازی بحث در گرفته بود.

اینجا با یک مورد ماوراء الطبیعه روبرو هستیم؛ این را یکی از بازیکنان تکرار می کرد و مورد تایید هم تیمی ها نیز قرار گرفت. برخی حتی ادعا می کردند که رئال حریفانش را در برنابئو جادوی سیاه می کند. اکثر قریب به اتفاق بارسایی ها معتقد بودند که پیروزی های رئال نمی تواند حاصل شانس و تصادف باشد چرا که هم برابر پی اس جی، هم چلسی و هم سیتی شاهد اتفاقاتی مشابه بودیم. 

نکته دیگر مورد بحث این بود که رئال بدون سه هافبک اصلی خود یعنی تونی کروس، مودریچ و کاسیمیرو موفق به بازگشت شد و در تمام 15 دقیقه نیمه دوم وقت اضافه نیز بدون کریم بنزما بازی کرد. برخی دیگر تعویض های پپ گواردیولا را زیر سوال بردند. به خصوص بیرون کشیدن کوین دی بروین که مغز منچسترسیتی در میدان بود را باور نمی کردند. بارسایی ها معتقدند که تنها تیمی هستند که توانستند فصل جاری رئال را از قالب خود خارج کنند و برتری 0-4 در برنابئو به زودی از ذهن ها پاک نخواهد شد.