تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، بعد از پیروزی شب گذشته این تیم برابر منچسترسیتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

کلید موفقیت آنجلوتی از نگاه ستاره آلمانی رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی های دراماتیک برابر پاری سن ژرمن و چلسی، شب گذشته یک صعود شگفت انگیز دیگر برای شاگردان کارلو آنچلوتی رقم خورد. جایی که آنها بازی 1-0 باخته را با دو گل لحظات پایانی تعویض طلایی آنچلوتی یعنی رودریگو برگرداندند. در ادامه هم کریم بنزما در وقت‌های اضافه موفق شد گل سوم را به ثمر برساند تا رئال راهی فینال چمپیونزلیگ شود.

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، بعد از این بازگشت بزرگ گفت: "این باور است که ما را وادار به بازگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن و چلسی کرد. این ترکیب و این استادیوم... مربی ما قبلا آن را توصیف کرده و این جادویی است. ما به خودمان اعتماد زیادی داریم. ما تجربه چند بار بازی در فینال لیگ قهرمانان را داریم و البته این یک بازی است که باید برنده شوید.

ما در این دیدار از نظر دفاعی بهتر عمل کردیم و سیتی فرصت‌های چندانی نداشت. در عین حال در کار با توپ نیز بهتر عمل کردیم و فکر می‌کنم این موضوع در کمک به دفاع نیز موثر واقع شد. عملکرد خوب با توپ به عنوان یک تیم دفاع بهتر را هم به همراه خواهد داشت. در این وضعیت شما انرژی بیشتری برای مسدود کردن فضا ها در اختیار خواهید داشت."

کروس در ادامه گفت: "آنچلوتی نظر بازیکنان باتجربه را در مورد اینکه چه کسی باید در وقت اضافه بازی کند، خواست. این وضعیت او را به عنوان یک مربی کاملا توصیف می کند و به همین دلیل است که او با تیم خوب کار می کند. قطعاً مربیانی هستند که می‌گویند من را رها کن و بگذار خودم تصمیم بگیرم اما کارلتو علاقه دارد نظرات ما را بشنود و این شگفت انگیز است."