ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی به تمجید از لوکا مودریچ، هافبک باتجربه رئال مادرید پرداخته است.

بعد از پاس مودریچ زبانم بند آمده بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این هفته تقابل حساس رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار شده و ایلکای گوندوگان و لوکا مودریچ در مرکز میدان روبروی هم قرار می گیرند. حالا ایلکای گوندوگان به ستایش از عملکرد مودریچ و پاس فوق العاده او در بازی رئال مادرید و چلسی پرداخته و مدعی شد این بازیکن در سال 2018 لایق دریافت توپ طلا بوده است.

ایلکای گوندوگان گفت: "لوکا مودریچ هنوز مانند یک شعبده باز است. پاس گل او به رودریگو در دیدار مقابل چلسی زبانم را بند آورده بود. سبک بازی او همیشه نرم و آرام به نظر می رسد. زمانی که مودریچ برنده توپ طلا شد من نیز بسیار خوشحال بودم، زیرا در نهایت بازیکنی در پست من به این موفقیت دست یافت. او و تونی کروس عملکرد درخشانی داشته و سال هاست که تحت نظر سرمربیان مختلف برای رئال نقش مهمی ایفا می کنند. اگر می خواهیم رئال مادرید را پشت سر گذاشته و به فینال لیگ قهرمانان در ماه آینده برسیم، باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

کورس با لیورپول در راه قهرمانی در لیگ برتر؟ این یک نبرد دیوانه وار و هیجان انگیز هم برای ما و هم برای هواداران است. لیورپول فوق العاده قوی بوده و می تواند در هر دیداری پیروز شود. آنها ما را مجبور می کنند که متمرکز بمانیم و نباید حتی یک لغزش نیز رخ بدهد. یکی از دلایلی که ما فوتبال بازی می کنیم، قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی است. به نظر می رسد که ما باید تمام بازی های باقی مانده خود را ببریم تا در نهایت قهرمان شویم."