رئال مادرید در یکی دیگر از شب های جادویی برنابئو از جهنم به بهشت برگشت و با گل دقیقه 96 کریم بنزما راهی نیمه نهائی لیگ قهرمانان شد.

بازگشت دراماتیک رئال؛ چه جواهری هستی بنزما (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و چلسی امشب از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در برنابئو برابر هم قرار گرفتند. هفته قبل در بازی رفت رئال توانسته بود چلسی را در استمفورد بریج با نتیجه 1-3 مغلوب کند تا بسیاری این تیم را صعود کرده به نیمه نهایی ببینند. حتی توماس توخل سرمربی چلسی نیز در نشست های خبری قبل از بازی از بدبینی مفرط خود خبر داده بود و اینکه احتمال اندکی برای صعود خواهند داشت ولی جریان بازی در برنابئو کاملا متفاوت بود.

چلسی خیلی زود در دقیقه 15 به گل رسید در حالی که رئال بازی را بهتر شروع کرده بود. روی پاس تیمو ورنر و شوت زیبای میسون مونت، چلسی خیلی زود به جبران امیدوار شد. مونت سومین گلزن انگلیسی در برنابئو لقب گرفت.

 نیمه اول تقریبا در اختیار چلسی بود و رئال مادرید که در لاک دفاعی فرو رفته بود نتوانست کار خاصی انجام دهد. رئال هیچ شوت داخل چارچوب هم نداشت و این آمار برای چلسی سه بود.

نیمه دوم با هجوم های پیاپی چلسی شروع شد و این تیم خیلی زود توانست گل دوم را هم بزند. دقیقه 51 بازی روی یک ارسال کرنر، آنتونیو رودیگر با ضربه سر توپ را دور از دستان کورتوا درون دروازه جای داد. نکته این گل اما اشتباه داور در اعلام آن بود. در واقع چلسی روی کرنری به گل رسید که عملا رخ نداده بود.

چلسی که کماکان تیم برتر میدان بود، برای زدن گل سوم بی تاب نشان می داد و عجیب اینکه رئال نمی توانست روی بازی مسلط شود. آبی ها دقیقه 62 گل سوم را هم زدند ولی وی ای آر آن را به دلیل خطای هند مارکوس آلونسو مردود اعلام کرد.

چلسی ناامید نشد و دقیقه 75 مزد برتری خود را گرفت. این بار تیمو ورنر بود که از سمت چپ همه مدافعان پیش روی خود را جا گذاشت و ضربه او با برخورد به دست تیبو کورتوا به درون دروازه غلتید.

رئال تیم ویران شده ای از لحاظ روحی نشان می داد ولی کارلو آنچلوتی با دو تعویض ورق را برگرداند. مندی و کاسیمیرو از زمین خارج شدند و رودریگو و کاماوینگا به زمین آمدند. 5 دقیقه بعد رئال به گل رسید. سانتر بیرون پای استثنایی لوکا مودریچ را رودیگوی تازه وارد با یک بغل پا به تور چسباند تا بازی در مجموع برابر شود.

گل رودریگو در نهایت باعث شد بازی به دو نوقت اضافه کشیده شود در حالی که به نظر حذف رئال قطعی می رسید.

 

 

 

 

 

شش دقیقه از نیمه اول وقت های اضافه گذشته بود که رئال مادرید به گل رسید. سانتر بیرون پای وینیسیوس را کریم بنزما با ضربه سر به تور دروازه چلسی چسباند. این گل شماره 12 کریم در لیگ قهرمانان بود و هفتمین گل او در سه بازی اخیر رئال در این تورنمنت.

دیداری که به نظر با کامبک و صعود تاریخی چلسی همراه می شد به یکباره برگشت و رئال مادرید با گل های رودریگو و کریم بنزما به نیمه هایی رفت.