ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید منتظر رسیدن چهارشنبه و بازی برابر چلسی در یک چهارم نهائی لیگ قهرمانان است.

بازی با چلسی برای ما حکم انتقام را دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی بزرگ و مهم در زمین سلتا و حفظ فاصله با رقبا در جدول لالیگا حالا خود را مهیای بازی با چلسی می‌کند. رئال سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در مجموع 3-1 به چلسی باخت و حذف شد و بی شک حالا به دنبال انتقام است.
فده والورده، هافبک ارزشمند اروگوئه‌ای رئال نیز تشنه انتقام از باشگاه لندنی است. او در این‌رابطه گفت:« برای ما این یک بازی انتقامی است. تیمی باکیفیت با بازیکنان بزرگ و با انگیزه داریم که منتظر رسیدن این بازی هستند. هدف ما رسیدن به فینال است و می‌خواهیم از چلسی عبور کنیم. سال گذشته ما را از رسیدن به فینال محروم کردند و این بار ما می‌خواهیم تیم صعودکننده باشیم.»

 

والورده همچنین به تمجید از کریم بنزما و تیبو کورتوا، دو بازیکن آماده این روزهای رئال پرداخت و گفت:« هر دو برای ما بازیکنانی بسیار تعیین کننده و مهم هستند. البته دوست داریم کورتوا کمتر در بازی‌ها تعیین کننده باشد ولی نمی‌توان از فرم درخشان فعلی او به سادگی گذر کرد. کریم و کورتوا در داخل و خارج زمین، انسان‌هایی فوق العاده هستند. کریم در هر بازی ارزش‌هایش را بیش از پیش اثبات می‌کند و در هر مسابقه و برابر هر حریفی خودش را نشان می‌دهد.»

فیفا‌دِی و پروازهای طولانی:« صادقانه بگویم که از پروازهای طولانی به اروگوئه برای بازی‌های ملی خسته‌ام. مسافتی طولانی را رفت و برگشت طی می‌کنیم و خیلی مواقع به سختی قادر به خوابیدن هستیم.»