مثلث آنلاین:شایعات جدایی ادن هازارد از چلسی و انتقال او به رئال، ماه هاست که شنیده می شود.

نظر ساری درباره: حضور هازارد در رئال؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در حال برنامه ریزی برای حمله نهایی به منظور جذب ادن هازارد از چلسی هستند. هنوز پیشنهادی رسمی به باشگاه لندنی ارائه نشده اما در باشگاه رئال تردیدی در این مورد ندارند و به جمع بندی نهایی برای جذب ستاره بلژیکی رسیده اند.

هازارد خود بارها از علاقه اش برای پیوستن به رئال سخت گفته اما محرومیت اخیر چلسی از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، باعث شده تا تردیدهایی در مورد انتقالش به رئال به وجود بیاید.

ساری: هازارد در رئال؟ هر تصمیمی بگیرد، محترم است

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی، در نشست خبری بازی با کاردیف و در پاسخ به سوالی در مورد انتقال هازارد به رئال گفت :« در حال حاضر نمی توانیم این مشکل را حل کنیم. پنجره نقل و انتقالات بسته است و البته تمرکز ما روی مسائل دیگر است. هنوز نمی دانم ادن تصمیمش را در مورد آینده را گرفته است یا خیر ولی قطعا هر تصمیمی بگیرد، برای من محترم خواهد بود.»

ساری در مورد تاثیر بازگشت زیدان به رئال روی جدایی هازارد گفت :« نمی دانم. این سوال را باید از خود هازارد بپرسید و یا حتی سران باشگاه. من مسئول بازار انتقالات نیستم. هازارد برای من در حال حاضر یک بازیکن حیاتی است. دو ماه تا پایان فصل مانده و ما باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

فعلا رده ششم جدول در اختیار ماست و به کمک هازارد و دیگر بازیکنان باید در بازی های باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنیم. معتقدم حتی اگر 8 بازی باقیمانده را هم نبریم، شانس کسب سهمیه را خواهیم داشت.»