مثلث آنلاین: مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار مقابل ولورهمپتون حاضر شد.

ساری: هم پر اشتباه بودیم، هم بدشانس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:


به گزارش "ورزش سه"، چلسی در روزی که بدشانس بود، در نهایت با گل ثانیه های پایانی ادن هازارد برابر ولورهمپتون به تساوی 1-1 رسید و ساری معتقد است تیمش در مجموع در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته است.

ساری گفت: "بازیکنان چلسی امروز اشتباهات زیادی مرتکب شدند اما ما بدشانس هم بودیم. چلسی باید با عملکرد خود در خط حمله را بهبود بخشد و ما امروز نیاز به حرکت دادن سریع تر به توپ و ایجاد فضای بیشتری در مقابل دروازه ولورهمپتون داشتیم.

ما با 5 یا 6 ضربه به توپ بازی می کنیم و هنگامیکه فضا نباشد گلزنی بسیار دشوار می شود. ادن هازارد بازیکنی بزرگ است و می تواند هر مشکلی را در هر شرایطی حل کند، اما مانند همه بازیکنان دیگر چلسی، او نیاز به حرکت بیشتر بدون توپ دارد. هنگامی که شما تنها 10 بازی تا پایان فصل فرصت دارید، هرگز نباید هیچ فرصتی را برای کسب پیروزی از دست دهید.

سهمیه لیگ قهرمانان؟ امروز فرصت خوبی برای کسب سه امتیاز داشتیم اما من در مجموع از کسب هفت امتیاز از سه بازی اخیر خوشحالم. همانطور که قبلا گفتم، چلسی در حال حاضر از ثبات خوبی برخوردار است اما این روند باید ادامه داشته باشد و ما باید با اعتماد به نفس بازی کنیم."