سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی تاکید کرد هنوز فصل برای این تیم تمام نشده است.

ناامیدی؟ هنوز رئال مادرید باقی مانده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار حساس مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان، چلسی دیروز عملکرد ضعیفی در خانه برابر برنتفورد داشته و با چهار گل مغلوب این تیم شد. سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی و باتجربه چلسی اعتراف کرد این تیم نمایش خوبی برابر برنتفورد نداشته، اما آنها هنوز در سه جام در فصل جاری شانس موفقیت دارند.

سزار آزپیلیکوئتا گفت: "نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و آنتونی رودیگر یک گل شگفت انگیز به ثمر رساند، اما سپس در 10 دقیقه همه چیز را از دست داده و سه گل دریافت کردیم. برنتفورد یک تیم واقعا جمع و جور بوده که برای ضد حملات آماده شده و هر یک از ضربات آزاد برنتفورد واقعا خطرناک است. 

برنتفورد کار را برای چلسی واقعا سخت کرد و فکر می‌کنم آنها مستحق کسب پیروزی بودند. اینجا لیگ برتر است و این نتیجه نشان می‌دهد که بازی کردن در اینجا چقدر دشوار است. این یک باخت بزرگ بود و البته ما واقعا ناامید هستیم.

ما می‌دانیم که در این مقطع دشوار باید همه با هم باشیم و به جلو حرکت کنیم، زیرا هنوز مسابقات فراوانی در پیش داریم. این گروه همیشه ذهنیت قدرتمندی از خود نشان داده و ما در ادامه فصل نیز با تمام توان کار می‌کنیم.

حالا این به ما بستگی دارد که دوباره حرکت خود را آغاز کنیم. ما از روز چهارشنبه و دیدار مقابل رئال مادرید کار خود را شروع کرده و دوباره به سمت جلو حرکت خواهیم کرد. ما یکی از معدود تیم‌هایی هستیم که هنوز در سه جام شانس موفقیت داریم و می‌دانیم که باید در هر دیداری رقابت کنیم. لیگ قهرمانان و رئال مادرید در پیش است و ما می‌دانیم که بازی بزرگی خواهیم داشت."