میکل آرتتا سرمربی اسپ آرسنال تاکید کرد هدف تیمش بازگشت به لیگ قهرمان است.

آرتتا: آرسنال این فصل فقط یک هدف  دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عصر امروز با یک گل در خانه استون ویلا به برتری رسیده و موقعیت خود در رده چهارم جدول این فصل لیگ برتر را تثبیت کرد. میکل آرتتا در پایان این دیدار در مورد رابطه خوب بازیکنان آرسنال و هواداران و هدف این تیم مبنی بر بازگشت به لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

میکل آرتتا گفت: "ما قبل از بازی با بازیکنان صحبت کرده و به آنها گفتیم که باید آماده بوده و بسیار باهوش باشیم، چون انتظار داشتم ویلا در همان دقایق اول به سمت دروازه ما حمله کند. ما بازی را کنترل کرده و به گل اول دست یافتیم. شما ارتباط خوب بازیکنان با هواداران را می‌بینید و این فوق العاده است. ما واقعا به دنبال قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر فصل هستیم و شما می‌توانید این هدف را بین بازیکنان تیم نیز حس کنید.  

اگر می‌خواهید در جمع تیم‌های برتر فصل باشید، باید در خانه و خارج از خانه برنده شوید، زیرا ریتم پیروزی تیم‌های دیگر بسیار بالا است. ما باید برنده شویم و در حال حاضر این کار را به‌طور مداوم انجام می‌دهیم، پس باید به این روند ادامه دهیم. ما در کورس قرار داریم و 10 بازی باقی مانده است.

بوکایو ساکا واقعا خسته بود و دچار مشکل در ناحیه لگن نیز شده بود، اما او باید برای پیوستن به اردوی تیم ملی انگلیس آماده باشد. نیمکت نشینی آرون رمسدیل؟ او در 50 دقیقه پایانی دیدار مقابل لیورپول راحت نبود. اما رمسدیل می‌خواست اینجا باشد تا از برند لنو حمایت کند و این گویای مواردی است که در پشت صحنه رخ می‌دهد."