کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد فرصت‌های مسلمی را برای باز کردن دروازه واتفورد از دست داد.

 در نقطه جوش؛ عصبانی‌ترین رونالدوی تاریخ! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه از آغاز سال 2022 میلادی سپری شده و کریستیانو رونالدو فقط یک بار و در دیدار برابر برایتون در لباس منچستریونایتد موفق به گلزنی شده است. کارنامه ای که حتی روزگاری تصور آن برای این بازیکن غیرممکن بود، اما کریستیانو رونالدو امروز در مسابقه برابر واتفورد فرصت های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد و ناکام بزرگ اولدترافورد لقب گرفت.

در همان دقایق ابتدایی مسابقه بود که کریستیانو رونالدو فرصت خوبی برای کردن دروازه واتفورد داشت، اما این ستاره 37 ساله بدشانس بود و ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. لحظاتی بعد برونو فرناندز تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت، اما ضربه او در مقابل دروازه و به شکل عجیبی به کریستیانو رونالدو برخورد کرد و تبدیل به گل نشد تا این بازیکن مانع از گلزنی تیمش شود.

در اواسط نیمه دوم این بار برونو با نفوذ از سمت چپ و ارسال به بیرون باز هم کریستیانو رونالدو را صاحب فرصت مسلم گلزنی کرد، اما ضربه ضعیف و آرام او در مقابل دروازه تقریبا خالی به مدافع واتفورد برخورد کرد و این موقعیت درخشان نیز از دست رفت. 

در ادامه این ستاره 37 ساله یکی، دو بخت خوب دیگر را مانند موقعیت های قبلی از دست داد و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا دو امتیاز بسیار مهم در دیداری با واتفورد رده نوزدهمی در جدول لیگ برتر از دست برود. این حجم از فرصت سوزی، خود رونالدو را نیز به شدت عصبی و کلافه کرده و باعث بروز واکنش های تندی از او شد.

با توجه به بازی های عقب افتاده آرسنال، وستهام و تاتنهام، کار شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار دشوار شده و در صورت ماندن در اولدترافورد، کریستیانو رونالدو بعد از حدود دو دهه غیبت در تورنمنتی را تجربه خواهد کرد که در درخشش در آن تبحر داشته و با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار دارد.