پپ گواردیولا از لیورپول و پی اس جی به عنوان جدی ترین رقبای سیتی در راه فتح لیگ قهرمانان خبر داد.

گواردیولا: دو تیم، رقیب جدی ما در چمپیونزلیگ هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سه شنبه شب در لیسبون توانست با 4 گل بر اسپورتینگ پیروز شده و از حالا تیم صعودکننده به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد. سیتی در لیگ برتر با یک بازی بیشتر 9 امتیاز بیشتر از لیورپول دارد و بسیاری معتقدند شانس اول فتح لیگ قهرمانان است. سیتی فصل گذشته به فینال رقابت ها هم رسید ولی مغلوب چلسی شد. پپ گواردیولا و شاگردانش امسال به دنبال قهرمانی و جبران شکست سال گذشته هستند.

سرمربی اسپانیایی در مصاحبه با "CBS SPORTS" و در مورد شانس های قهرمانی چمپیونزلیگ گفت:«  تیمی که بتواند مانع قهرمانی سیتی شود؟ مطمئنا لیورپول یکی از آنهاست. در شش امتیازی ما هستند(پپ معتقد است قرمزها بازی عقب افتاده خود را قطعا خواهند برد) و در فصول گذشته جدی ترین رقیب ما در راه قهرمانی لیگ برتر بوده اند. لیورپول یک آزار دائمی برای ماست و می تواند امسال قهرمان چپمپیونزلیگ شود. تیم های فوق العاده خوب دیگری هم در بازی ها هستند. دیدید پی اس جی برابر رئال چقدر خوب بازی کرد؟ منچستریونایتد هم می تواند رقیبی جدی برای ما در اروپا باشد.»

پپ ادمه داد:« غیرممکن است بتوانیم بهتر از فصل قبل کار کنیم. 14 یا 15 بازی در لیگ قهرمانان انجام دادیم و 12 تا را بردیم. یک بار مساوی کردیم ولی همان شکست در بازی فینال مانع قهرمانی شد. شش سال است که مربی سیتی هستم و تیم را با انگیزه برای فتح همه جام های پیش رو می بینم. سال قبل به فینال رسیدیم و امسال می خواهیم بار دیگر به این مرحله برسیم.»