لیورپول به طور بالقوه شانس آرسنال را برای جذب یک مهاجم در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی مسدود کرد.

کلوپ مانع از انتقال طارمی به آرسنال!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از جیمز بنگه از CBS Sports، توپچی‌ها به دنبال خرید مهدی طارمی مهاجم پورتو هستند که در وبسایت ترنسفر مارکت 13.5 میلیون پوند ارزشگذاری شده است. اما باشگاه پورتو اخیراً یک مهاجم دیگرش یعنی لوئیز دیاز را به لیورپول فروخته است. دلیلی بالقوه که باعث می شود با آرسنال بر سر فروش مهاجم ایرانی به توافق نرسد (آنها خسوس کرونا را هم به سویا داده‌اند).

توپچی ها با وجود کمبودها و کمبود کیفیت در پست های هجومی که می تواند امید باشگاه برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان را تحت تاثیر قرار دهد، قرار است روز ضرب الاجل خود را بدون جذب مهاجم به پایان برسانند.

تیم میکل آرتتا به احتمال زیاد پنجره نقل و انتقالات را تنها با الکساندر لاکازت و ادی نکتیا به عنوان تنها گزینه های مهاجم ارشد و طبیعی ترک می کند اما نکته نگران کننده این است که آنها در این فصل تنها دو گل از بازی آزاد در لیگ برتر به ثمر رسانده اند که این کارنامه تهاجمی مطمئناً مانع از ورود توپچی ها  محدوده صعود به لیگ قهرمانان می‌شود. و با توجه به اینکه قراردادهای هر دوی آنها در پایان فصل به پایان می رسد، آنها فقط می توانند به عنوان گزینه های کوتاه مدت در نظر گرفته شوند، که این امر باید باعث آن خواهد شد که آرسنال یک یا دو مهاجم را در پنجره های آینده به خدمت بگیرد.

یک اکانت هواداری این خبر را که مهدی طارمی به آرسنال پیشنهاد شده را منتشر کرده و از امیدواری آرتتا تا لحظات آخر می‌گوید

 

طبق گزارش های مختلف، پیر امریک اوبامیانگ در آستانه انتقال به بارسلونا است و پس از چهار سال دوران حضور او در آرسنال به پایان خواهد رسید.

با توجه به مشکل مهاجم در باشگاه، مهم این بود که آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یک بازیکن جدید امضا کند، اما به دلیل ناتوانی در متقاعد کردن و پرداختن پول برای  هر یک از اهداف اصلی باشگاه، این باشگاه موفق به انجام این کار نشد.

البته هنوز در توییتر کورسوی امیدی برای یک جذب لحظه آخری وجود دارد.