باشگاه آرسنال قصد تمدید قرارداد با میکل آرتتا را دارد تا مانع از حضور او روی نیمکت منچسترسیتی در تابستان 2023 شود.

واکنش آرسنال به شایعات حضور آرتتا در سیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از 20 بازی در لیگ برتر در رده ششم جدول قرار دارد ولی با دو بازی کمتر از وستهام رده چهارمی این شانس را دارد تا خود را به رده بالاتر برساند. چلسی، تاتنهام و منچستریونایتد نیز بزرگترین تهدیدهای آرسنال در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شوند.

میکل آرتتا در دو فصل گذشته سکان هدایت توپچی ها را برعهده دارد و فصل جاری تقریبا توانسته نتایج معقولی کسب کند و آرسنالی ها خوشبینند که در پایان فصل بتوانند بار دیگر به لیگ قهرمانان و یا حداقل لیگ اروپا برگردند.

 

طبق ادعای دیلی میل، سران آرسنال که از عملکرد آرتتا راضی هستند، به وی پیشنهاد تمدید ارائه کرده اند. دلیل این عجله شایعاتی است که در مورد این مربی اسپانیایی شنیده می شود. شایعاتی که حکایت از حضور آرتتا روی نیمکت سیتی در تابستان 2023 دارند. از قرارداد پپ گواردیولا با سیتی یک سال و نیم دیگر باقیمانده و او قبلا گفته است که آن را تمدید نخواهد کرد. سیتی در پی این است تا آرتتا را جایگزین وی کند. آرتتا دو سال در سیتی دستیار پپ بود و شناخت کافی از سیتیزن ها دارد.

دیلی میل نوشته است که در صورت تمدید، دستمزد آرتتا تا شش میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد. قرارداد فعلی او تا 2023 اعتبار دارد، یعنی همان مقطعی که پپ از سیتی جدا خواهد شد.