ادن هازارد، مهاجم رئال مادرید، حاضر به پذیرش پیشنهاد باشگاه نیوکاسل نشده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات بزرگ رئال مادرید در چند سال اخیر عملکرد ضعیف ادن هازارد از زمان پیوستن به این تیم بوده است.

فلورنتینو پرز با قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو این بازیکن را به عنوان یک فوق ستاره واقعی از چلسی خرید اما عملکرد او در سانتیاگو برنابئو به هیچ وجه رضایت‌بخش نبود و این بازیکن عملا به شکستی در زمینه ورزشی و البته اقتصادی تبدیل شد.

مصدومیت‌های پیاپی، انجام عمل‌های جراحی و دوری طولانی مدت از زمین بازی باعث شد که شرایط این بازیکن در رئال به هیچ وجه خوب پیش نرود.

رئال امیدوار بود که هازارد در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی بار دیگر به دوران اوج برگردد اما مشکلات همیشگی بار دیگر برای این بازیکن تکرار شد تا زمزمه‌هایی درباره جدایی او به گوش برسد.

حالا ترجیح کارلتو استفاده از وینیسیوس جونیور به جای هازارد است که این فصل نمایش درخشانی داشته و به زوج قدرتمند کریم بنزما تبدیل شده است.

همین موضوع باعث شده که مدیران این باشگاه اسپانیایی به صورت جدی به فکر فروش هازارد باشند و یکی از پیشنهادات قابل توجهی که به آنها رسیده از سوی نیوکاسل است.

نیوکاسل با حضور مالک جدید عربستانی خود از توانایی مالی بالایی برخوردار است و قصد دارد تیمش را تا حد ممکن تقویت کند که بتواند در نیم فصل دوم از منطقه سقوط لیگ برتر جدا شود.

گفته می‌شود این باشگاه انگلیسی پیشنهادی 40 میلیون یورویی با بند پاداش 10 میلیون یورو برای جذب ادن هازارد به رئال مادرید پیشنهاد کرده است. پیشنهادی که مورد قبول این باشگاه قرار گرفته اما این بازیکن بلژیکی حاضر به پذیرش آن نیست.

او تنها در صورتی حاضر است از رئال جدا شود که به تیم بزرگ دیگری مانند چلسی بپیوندد اما حاضر نیست برای پوشیدن پیراهن نیوکاسل، پایتخت اسپانیا را ترک کند.