موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله سرانجام سکوت خود در مورد آینده مهاجم فرانسوی بارسلونا را شکست.

دعوا بین بارسلونا و ستاره فرانسوی علنی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا هنوز برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده و به نظر او دیگر بعید است فصل بعد شاهد حضور او در این تیم باشیم. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال سکونشینی عثمان دمبله تا پایان فصل و خط خوردن نام این بازیکن از لیست بارسلونا تا پایان فصل برای اعمال فشار روی او مطرح شده، اما موسی سیسوکو واکنش تندی به این شایعه داشت و تاکید کرد از حقوق موکل خود دفاع خواهد کرد.

موسی سیسوکو گفت: "اینگونه اعمال فشار روی امثال من اثربخش نیست. شاید مدیران این باشگاه بتوانند با مدیر برنامه هایی که با بارسلونا دوست هستند چنین کاری بکنند، اما این رفتار روی من اثری ندارد و من اینجا هستم تا از منافع بازیکن تحت وکالت خود دفاع کنم.

 

ما اینجا نیستیم تا به بحث ها در شبکه های اجتماعی دامن بزنیم، اما حقیقت را باید گفت. بله، ما خواسته‌های زیادی داریم، اما گذشته نشان داده‌ایم که انتخاب‌های عثمان فقط به خاطر پول و مسائل مالی نبوده، وگرنه او در بارسلونا نمی ماند. همچنین اگر مدیران بارسلونا می‌خواستند مذاکره کند، می‌توانستند سعی کنند با ما پای میز مذاکره بیایند. با این تفاوت که نیازی به بحث و تهدیدی در مورد بازی ندادن به دمبله و فرستادن او روی سکوها وجود ندارد و ما در صورت لزوم از حقوق عثمان دمبله دفاع خواهیم کرد.