ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از پیروزی برابر اینتر از عملکرد این تیم تمجید کرد.

فن دایک: اینتر ما را به دردسر انداخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در سن سیرو به مصاف اینتر رفت.

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما در نهایت شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با دو گل روبرتو فیرمینو و محمد صلاح با پیروزی به خانه برگردند.

فن دایک پس از پایان بازی در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت:« بازی در اینجا دشوار است، آنها تیم بسیار خوبی هستند که پیروزی برابر آنها دشوار است و من واقعا از جو اینجا و هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند لذت بردم.«

این بازیکن با اشاره به گلزنی لیورپول روی ضربات شروع مجدد گفت:« بار دیگر روی ضربات شروع مجدد به گل رسیدیم و این نقطه قوت ما است. با نتیجه خوبی به آنفیلد برمی‌گردیم. ما همه راه‌ها را رفتیم و آنها از نظر دفاعی بسیار خوب ظاهر شدند اما بابی فضای مناسب را پیدا کرده و گل بسیار خوبی را به ثمر رساند. ما شایسته این پیروزی بودیم چون بسیار تلاش کردیم.»

به نظر می‌رسید که محرومیت نیکولو بارلا در این دیدار شرایط را تا حد زیادی به سود لیورپول تغییر دهد اما اینتر توانست تا دقایق پایانی در بازی بماند.

فن دایک در این باره اضافه کرد:« همه انتظار داشتند که تحت فشار باشند چون اینجا لیگ قهرمانان است. ما از قبل می‌دانستیم که باید آماده ضربه خوردن از تیم حریف باشیم و باید به سختی تلاش کنیم. امروز نمایش بسیار خوبی را شاهد بودیم، کلین شیت کردیم و از این بازی راضی و خوشحال هستیم