مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد‌ شایعه ناراحتی‌اش از رفتارهای کریستیانو رونالدو را رد کرد.

واکنش راشفورد به شایعه ناراحتی از رونالدو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حضور رونالدو در منچستریونایتد باعث شده که شایعات بسیاری درباره واکنش دیگر بازیکنان این تیم به رفتارهای این ستاره پرتغالی ایجاد شود.

این ستاره یونایتد موفق شد در بازی برابر برایتون به روند 6 بازی بدون گلی که پشت سر گذاشته بود پایان داده و دروازه تیم حریف را باز کند.

شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه 0-2 در این بازی به پیروزی برسند و این سه امتیاز آنها را تا جایگاه چهارم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا برد.

با این حال کریستین فالک، خبرنگار سرشناس آلمانی، روز چهارشنبه با انتشار مطلبی در صفحه توییترش اعلام کرد که خطر شکافی جدی در یونایتد وجود دارد چون راشفورد و هری مگوایر از رفتارهای رونالدو به هیچ‌وجه خوشحال نیستند و رضایت ندارند

همین موضوع باعث شد که راشفورد با انتشار پستی در صفحه رسمی توییترش نسبت به این ادعاها واکنش نشان داده و آن را رد کند.

او در این توییت نوشت:« آیا حالا این‌طور شده که قرار است خبرهایی را از خودمان بنویسیم؟ لطفا از جستجو برای شکاف و دو دستگی دست بردارید.»

رونالدو پیش از گلی که برابر برایتون به ثمر رساند، طولانی‌ترین روند بدون گل زده خود را در 13 سال اخیر تجربه کرده بود اما توانست گل زیبایی را در این بازی به ثمر برساند که تحسین رالف رانگینک را نیز به دنبال داشت.

منچستریونایتد این هفته باید روز یک‌شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر در الاند رود به مصاف لیدز یونایتد برود و امیدوار است با کسب سه امتیاز در این بازی و امید به امتیاز از دست دادن سایر رقبا، جایگاهش را در رتبه چهارم جدول تثبیت کند.