از مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ به‌عنوان دو گزینه نهایی نیمکت منچستریونایتد نام برده شده است.

دو گزینه نهایی نیمکت منچستریونایتد مشخص شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک، سرمربی موقت و آلمانی منچستریونایتد قرار است در پایان فصل در پست مشاور به‌مدت دو سال با منچستریونایتد همکاری داشته باشد و شیاطین سرخ به‌طور جدی در تلاش برای استخدام یک سرمربی بزرگ برای فصل بعد هستند. 

پیروزی 4-2 روز یک‌شنبه برابر لیدز یونایتد باعث شد یونایتد فاصله چهار امتیازی با وستهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در لیگ برتر پیدا کند، اما چهار مدعی دیگر یعنی آرسنال، وولوز و تاتنهام همگی دیدارهای عقب افتاده دارند و این جدول ممکن است دستخوش تغییرات فراوانی شود. علی‌رغم شایعات ابتدایی مبنی بر احتمال توافق با رالف رانگنیک برای حضور روی نیمکت برای دو فصل پیش رو، چنین احتمالی پیش روی مدیران منچستریونایتد وجود ندارد.

حالا نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد منچستریونایتد جستجو برای سرمربی جدید خود برای فصل بعد را آغاز و گزینه‌های اصلی را مشخص کرده است. بر اساس ادعای این نشریه، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، از مدعیان اصلی احراز این پست هستند. مذاکرات ابتدایی و مقدماتی با این دو گزینه آغاز شده و به نظر یکی از آنها فصل بعد روی نیمکت شیاطین سرخ حضور خواهد یافت.

در صورت ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان جدایی مائوریسیو پوچتینو از این تیم قطعی است و خود این سرمربی آرژانتینی نیز علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر دارد. مائوریسیو پوچتینو در گذشته روزهای درخشانی را در لیگ انگلیس و تاتنهام تجربه کرده و حالا یونایتد به دنبال تکرار این روند با استخدام این سرمربی است. همچنین آژاکس تحت هدایت اریک تن هاگ در فصل جاری توفانی ظاهر شده و آمار و ارقامی خیره کننده را به ثبت رسانده است. با توجه به قطع همکاری مارک اوورمارس با این باشگاه هلندی، خود اریک تن هاگ نیز بی میل به جدایی از آژاکس نیست.