هری کین با نمایش خیره کننده‌ای که از خود ارائه داد، زمینه ساز پیروزی بزرگ تاتنهام برابر منچسترسیتی شد.

افسوس برای خرید یک مدل اینستاگرامی به‌جای کین!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید با توجه به فرم خیره‌کننده تیم پپ گواردیولا و پیروزی پنج‌گله این تیم در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون و از طرف دیگر نمایش‌های ناامیدکننده تاتنهام در سه هفته اخیر لیگ برتر، بسیاری متصور بودند که سیتی شانس بسیار بالایی برای پیروزی در بازی امشب برابر تیم لندنی داشته باشد.

برخلاف انتظار این تاتنهام بود که شروع فوق العاده‌ای را در بازی تجربه کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی روی همکاری سه نفره و فوق العاده هری کین، سون هیونگ مین و دژان کولوسفسکی، توسط ستاره سوئدی خود به گل اول دست پیدا کند.

در ادامه منچسترسیتی حملات زیادی روی دروازه تاتنهام ترتیب داد و در نهایت روی اشتباه باور نکردنی هوگو لوریس توانست توسط ایلکای گوندوگان به گل تساوی دست پیدا کند. 

نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید اما فوق ستاره‌ای به نام هری کین کابوس پپ گواردیولا و تیمش در نیمه دوم شد. همکاری دو نفره سون هیونگ مین و کین باعث شد ستاره انگلیسی به شکلی زیبا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

هری کین برای اولین بار در مقابل تیم‌های پپ گواردیولا موفق به گلزنی شد.

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد یک اشتباه فردی دیگر بلای جان تیم آنتونیو کونته شد. جایی که کریستین رومرو مرتکب یک خطای هند شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا ریاض محرز گل تساوی را به ثمر برساند.

هری کین در حالی امروز به کابوس پپ گواردیولا تبدیل شد که دو سه فصلی‌ست گفته می‌شود سرمربی سیتی به‌شدت خواهان حضور این بازیکن در تیمش است و به‌نوعی کین ستاره مورد علاقه او محسوب می‌شود.

با این حال آماده‌ترین فرم هری کین طی ماه‌های اخیر کابوس پپ گواردیولا و تیمش را تکمیل کرد. در حالی‌که همه منتظر بودند تا بازی با تقسیم امتیازاها به پایان برسد، ستاره انگلیسی روی ارسال دژان کولوسفسکی و با یک ضربه سر فوق حرفه‌ای دروازه سیتی را برای بار سوم باز کرد تا تاتنهام به سه امتیاز ارزشمند و شیرین دست پیدا کند.

طرح جالب بلیچر ریپورت از هدیه هری کین به یورگن کلوپ و تیمش

گری لینه کر در توییتر نوشت: "چه عملکردی از هری کین، چه بردی برای تاتنهام. عجب نمایشی.چه رقابتی برای عنوان قهرمانی می‌توانیم داشته باشیم... اگر دلتان برایش تنگ شده است... یا می‌خواهید دوباره بهترین قسمت‌ها را تماشا کنید.

هری کین و سون نیونگ اکنون با دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد از نظر پربارترین همکاری در تاریخ لیگ برتر پس از پاس گل سون برای اولین گل کین برابر هستند.

وقتی متوجه می‌شوید که به جای هری کین صد میلیون یورو برای خرید یک مدل اینستاگرام خرج کرده‌اید...(اشاره به جذب جک گریلیش)