سرمربی تاتنهام اگر بتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد مبلغ قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از آس، تاتنهام با ۳۰ امتیاز تیم هشتم جدول لیگ برتر انگلیس است و چهار امتیاز با لیگ اروپا (منچستریونایتد) و ۹ امتیاز با لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. هم‌چنین در ۲۷ امتیازی لیورپول صدرنشین دیده می شود. همه می‌دانند فتح لیگ برتر دیگر برای این تیم غیرممکن است اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم کار آسانی نخواهد بود، حتی برای ژوزه مورینیو.

سرمربی پرتغالی تاتنهام معتقد است می‌تواند تیمش را راهی بهترین رقابت‌های باشگاهی اروپا کند. اگر این اتفاق بیفتد بر اساس بندی که در قراردادش وجود دارد مبلغ قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

مورینیو در صورت رساندن تیمش به جایگاه چهارم یا فتح لیگ قهرمانان (که بلیت مستقیمی برای حضور در دوره بعد است) دو میلیون پوند پاداش دریافت خواهد کرد (البته فتح لیگ قهرمانان برای تاتنهام هدف اصلی نیست). سرمربی پرتغالی برای رسیدن به هدف خود شروع به خرید بازیکنان جدید کرده است. آماری که او با حضورش در تاتنهام به ثبت رسانده خیلی خوب نبوده است. مورینیو در ۱۴ بازی هفت پیروزی، دو تساوی و پنج شکست به ثبت رسانده است. دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست مربوط به بازی‌های لیگ برتر نبودند. امتحان بعدی سرمربی تاتنهام فردا (شنبه) است که به تیمش به مصاف واتفورد می‌رود.