سرخیو راموس بر خلاف شایعات تمایلی برای جدایی از پی اس جی ندارد.

تصمیم نهایی راموس؛ ماندن برای اعاده حیثیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا و به پاری سن ژرمن ملحق شد. 

با این حال دوران حضور او در پاریس به کابوسی برای این بازیکن و باشگاه فرانسوی تبدیل شد، چرا که مصدومیت‌های متعدد به راموس فرصت نداد که بتواند درخششی که در ترکیب رئال داشت  در پارک دو پرنس تکرار کند. 

اخیرا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی، مدعی شد که این احتمال وجود دارد که راموس در تابستان آینده پایتخت فرانسه را ترک کند اما راموس تصمیم دیگری گرفته است.

یکی از دلایل جذب این بازیکن از سوی پاری سن ژرمن تکیه بر تجربه بالای او در لیگ قهرمانان و کمک به این تیم برای فتح این جام بود اما راموس هنوز حتی نتوانسته در ترکیب این تیم در این رقابت‌ها به میدان برود.

 تعداد بازی های راموس برای پی اس جی به اندازه انگشتان یک دست است با این حال طبق گفته اطرافیان راموس، او قصد دارد در این باشگاه بماند تا نشان دهد هنوز هم می‌تواند به تیمش برای کسب عناوین مهم کمک کند. پاری سن ژرمن به زودی مذاکراتی را با راموس انجام خواهد داد تا در مورد شرایط موجود بحث کنند و سپس تصمیم نهایی برای جدایی یا ادامه همکاری  اتخاذ خواهد شد.