تیبور کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید از سبک به‌کار گرفته شده توسط کارلو آنجلوتی برابر بارسلونا به شدت ناراحت است.

حمله کورتوا به کارلتو؛ باید درباره تاکتیک‌ها حرف بزنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 

کورتوا علی‌رغم دریافت چهار گل در این بازی نمایش خوبی داشت و بسیاری باور دارند که نمایش درخشان این بازیکن باعث شد که رئال گل‌های بیشتری دریافت نکند. 

این دروازه‌بان بلژیکی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی موی استار اظهار داشت:« ما امروز تصویر غیرقابل قبولی از این باشگاه ارائه کردیم. بازیکنانی در زمین حاضر نبودند اما نمی‌شد متوجه شد بارسلونا همان تیمی است که روز پنج‌شنبه در استانبول بازی کرده است.»

او با انتقاد از عملکرد بازیکنان رئال گفت:« آنها فضای زیادی به‌دست آوردند. ما منسجم نبودیم و نتوانستم آنها را از دروازه دور نگه داریم. آنها روی گل اول پیش بینی بهتری روی تیر جلو داشتند. پس از پایان نیمه اول می‌توانستیم بار دیگر به بازی برگردیم اما پس از 10 ثانیه بود که فران تورس با من تک به تک شد.»

کورتوا از تاکتیک‌های به‌کار گرفته شده توسط کارلتو نیز انتقاد کرده و اضافه کرد:« ما باید به‌صورت خصوصی و در تیم درباره تاکتیک‌ها حرف بزنیم. این برنامه‌ها از ابتدای بازی یا از آغاز نیمه دوم جواب ندادند، جای صحبت درباره این موارد اینجا نیست.»

او با اشاره به ناکامی‌های قبلی رئال در زمان استفاده از تاکتیک‌های مشابه ادامه داد:« ما در کوپا با استفاده از شماره 9 کاذب بازی کرده بودیم و به سختی توانستیم یک شوت در چارچوب داشته باشیم. اینجا هم همین اتفاق رخ داد. ما خوب شروع کردیم و شانس گلزنی داشتیم اما پس از مهار شوت والورده از سوی تراشتگن افت کردیم. ممکن بود حتی گل‌های بیشتری هم دریافت کنیم.»