وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های چند هفته اخیر را برابر بارسلونا ارائه کرد.

طعنه مدافع بارسا به وینی؛ برنده بعدی توپ طلا هستی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 0-4 برابر این تیم تحقیر شد. 
شاگردان ژاوی هرناندز بازی درخشانی را در این دیدار به‌نمایش گذاشتند و راه تیم میزبان را در همه خطوط از خط حمله تا دفاع بستند تا تیم صدرنشین لالیگا را عملا در زمین فلج کرده باشند. 
گارسیا یکی از بازیکنانی بود که نمایش بسیار خوبی در بازی شب گذشته ارائه کرد و جز بازیکنان تراز اول بارسا به‌حساب می‌آمد. 
همین موضوع و روحیه بالای این مدافع باعث شد که او رو به بازی روانی آورده و سعی در تخریب روحیه وینیسیوس جونیور در جریان بازی داشته باشد. 
زمانی که این مهاجم رئال مادرید در یک درگیری توپ را به رونالد آرائوخو واگذار کرد، گارسیا به سمت او رفته و با کنایه گفت:« تو برنده بعدی توپ طلا هستی، بله، توپ طلا.»

دوربین‌های تلویزیونی که در حال ثبت لحظات خاص و حساس این بازی بودند نیز این مکالمه را ثبت کردند تا مشخص شود که بازیکنان بارسا از هیچ تلاشی برای تضعیف روحیه بازیکنان حریف فروگذار نکرده‌اند. 
وینیسیوس بدون‌شک به زمانی طولانی برای هضم و فراموش کردن این شکست تحقیرآمیز نیاز دارد، بازیکنی که در شب غیبت کریم بنزما به دلیل مصدومیت امید اول رئال مادرید بود اما به هیچ‌وجه نتوانست انتظارات از خودش را برآورده کند. 
این بازیکن فرصت خوبی برای گلزنی داشت و می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند، صحنه‌ای که اگر به‌درستی از آن استفاده می‌‎شد شاید جلوی شکست تحقیرآمیز رئال را نیز می‌گرفت اما شبیه‌سازی او باعث عصبانیت مارک آندره تراشتگن و اریک گارسیا شد و حاصلی نیز برای رئال مادرید در پی نداشت.