یوردی آلبا، مدافع کناری بارسلونا اعتراف کرد که پیروزی دیدار با رئال مادرید در ال کلاسیکو ضروری است.

وسواسی برای گلزنی مقابل رئال مادرید ندارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید 15 امتیاز با صدر جدول فاصله داشته و برای حفظ معدود شانس های قهرمانی خود چاره ای جز کسب پیروزی در ال کلاسیکو ندارد. یوردی آلبا مدعی شد شرایط با ورود ژاوی بهتر شده و بارسلونا از انگیزه بالایی برای پیروزی در دیدار مقابل رئال مادرید برخوردار است.

یوردی آلبا گفت: "ال کلاسیکو بازی سال است و ما قصد داریم در زمین رئال مادرید به میدان رفته و به مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل لالیگا ادامه دهیم. ما در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده ایم و و فاصله‌ای بین بارسلونا با تیم های بالاتر از ما وجود دارد، اما اکنون حس تیمی بهتر شده است. من بازیکنان بارسلونا و هواداران را با انگیزه می بینم و علیرغم مشکلاتی که به عنوان یک تیم و باشگاه داریم، حس و حال تیم بسیار مثبت است.

من با ژاوی در ترکیب تیم ملی اسپانیا و بارسلونا در گذشته هم تیمی بودن و به نظرم حضور او روی نیمکت برای من و کل بازیکنان رختکن فوق العاده بود. ژاوی از آن دسته مربان است که به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد. او به نقاط و ضعف باشگاه به خوبی آسنا بوده  و ما زیر نظر ژاوی خوب پیش می رویم.

احتمال گلزنی در ال کلاسیکو؟ پست من دفاع چپ بوده و گلزنی در این پست بسیار دشوار است. اما من البته می‌ خواهم در این مسابقه گل زده و برنده شوم. هواداران زیادی در خانه خود این مسابقه را می‌بینند، اما من وسواسی برای باز کردن دروازه رئال مادرید ندارم."