غیبت کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید در ال کلاسیکو از عوامل اصلی شکست سنگین آنها برابر بارسلونا بود.

حقیقت تلخی که برای رئال مادرید مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل از دیدار حساس رئال مادرید برابر بارسلونا بود که خبر مصدومیت کریم بنزما منتشر شده و در نهایت کارلو آنچلوتی در مورد این ستاره فرانسوی ریسک نکرده و نام او را در لیست قرار نداد. اما رئال مادرید در شب غیبت کریم بنزما عملکرد فاجعه باری برابر بارسلونا داشته و شکست سنگین با چهار گل را در خانه تجربه کرد.

خط حمله رئال مادرید در غیاب این مهاجم گلزن شبی معمولی و بی تحرک را سپری کرده و اصلا به اندازه حریف قادر به خلق موقعیت و ایجاد خطر روی دروازه بارسلونا نبود. کریم بنزما همین چند هفته قبل شبی تاریخی را رقم زده و در کمتر از 20 دقیقه سه بار دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد، اما خط حمله رئال مادرید بدون او سردرگم و آشفته بوده و تسلیم مدافعان بارسلونا شد. کریم بنزما این دیدار را از روی سکوهای برنابئو تماشا کرده و قطعا بابت غیبت در این دیدار به شدت حسرت می خورد. 

با این شکست و از زمان انتقال این ستاره فرانسوی به باشگاه رئال مادرید در فصل 2009/10، این تیم در دو دیدار از چهار مسابقه خود مقابل بارسلونا در تمام رقابت ها در شب های غیبت کریم بنزما مغلوب شده و دو بار نیز به پیروزی دست یافته است. این وابستگی بیش از اندازه به کریم بنزما یک بار دیگر ثابت کرد رئال مادرید به صورت جدی نیاز به تقویت خط حمله خود داشته و شاید فقط جذب کیلیان امباپه برای این تیم کافی نباشد.