روزنامه‌های نزدیک به بارسلونا مدعی شده‌اند که مدیران این باشگاه از جذب ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، اطمینان دارند.

ادعای موندو و اسپورت؛ اطمینان بارسا از جذب هالند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هالند با باشگاه بروسیا دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده که او به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل شود. 

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما پیش از این از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان گزینه‌های اول خرید این ستاره نروژی نام برده می‌شد. 

حالا به نظر می‌رسد که بارسلونا نیز به صورت جدی وارد این رقابت شده و با مذاکراتی که بین خوان لاپورتا و مینو رایولا، مدیر برنامه هالند، و همچنین ژاوی با خود این بازیکن انجام شده، احتمال پیوستن او به بارسا بسیار زیاد است. 

این در حالی است که بارسلونا تابستان گذشته نتوانست قرارداد لیونل مسی را به دلیل مشکلات مالی و بدهی بیشتر از یک میلیارد یورویی خود تمدید کند اما حالا مدعی شده که توانایی پرداخت هزینه هالند را دارد. 

روزنامه موندو دیپورتیوو جلد خود را به این بازیکن اختصاص داده و گفته که هالند نزدیک به 250 میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی دارد که این مبلغ شامل بند فسخ نیز خواهد بود. با این حال خبرنگاران این روزنامه باور دارند که سیتی همچنان شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آید. 

روزنامه اسپورت نیز با تیتر «این ممکن است!» به شانس بالای بارسا برای جذب هالند اشاره کرده و تصویری از یکی از شادی‌های پس از گل این بازیکن را نیز روی جلد خود قرار داده است. 

آنها مدعی شده‌اند که مدیران بارسا توانسته‌اند هالند را با پروژه ورزشی خود متقاعد کرده و توجه این بازیکن را جلب کنند. پیش‌بینی این روزنامه از هزینه لازم برای جذب هالند همان مبلغی است که پیش از این روزنامه موندو دیپورتیوو نیز تخمین زده بود.