بر اساس ادعای تلگراف انگو لو کانته به جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن تبدیل شده است.

از جدیدترین هدف بزرگ پاری سن ژرمن  رونمایی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی اخیر طوفانی عمل کرد و موفق شد ستاره‌های بزرگی از جمله دو کاپیتان بارسلونا و رئال مادرید یعنی لیونل مسی و سرخیو راموس را به‌خدمت بگیرد. باشگاه فرانسوی همچنین بازیکنان مهم دیگری از جمله جان لوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم را هم جذب کرد.

با وجود همه این ریخت و پاش‌ها به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن همچنان اهداف بزرگ‌ دیگری هم در نقل و انتقالات در سر دارد. در هفته‌های گذشته از ستاره‌هایی نظیر ارلینگ هالند و پل پوگبا به‌عنوان بازیکنان مد نظر تیم فرانسوی در نقل و انتقالات تابستانی 2022 نام برده شده است. در واقع اصلا بعید نیست که آن‌ها همچون تابستان گذشته روزهای شلوغ‌ و بزرگی را در زمینه نقل و انتقالات تجربه کنند.

در همین راستا نشریه تلگراف انگلیس گزارشی منتشر کرده و از جدید‌ترین هدف بزرگ نقل و انتقالاتی پی‌اس‌جی رونمایی کرده است. بر اساس گزارش این منبع انگلیسی پاری سن ژرمن قصد دارد در تابستان پیش رو شانس جذب هافبک کلیدی و فرانسوی چلسی را امتحان کند. انگولو کانته ‌در سال‌های گذشته خود را در قامت یکی از بهترین هافبک‌های دنیا به اثبات رسانده و حالا در لیست خرید پاری سن ژرمن قرار گرفته است. با این وجود بعید به نظر می‌رسد که باشگاه چلسی به این راحتی‌ها اجازه جدایی این بازیکن مهم خود را صادر کند.