لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن نتوانست پنالتی خود را مقابل تیبو کورتوا و رئال مادرید تبدیل به گل کند.

هدیه مسی به رئال مادرید؛ با عشق از پاریس! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یک ساعت ابتدایی دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید در استادیوم پارک دوپرنس در شرایطی سپری شد که تیم فرانسوی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته و فرصت های مناسبی نیز روی دروازه حریف خلق کرد، اما هر بار در مقابل درخشش تیبو کورتوا ناکام ماند.

اما در دقیقه 61 کیلیان امباپه با استارتی تماشایی از سد دنی کارواخال گذشت و مدافع اسپانیایی مجبور به متوقف کردن این بازیکن در محوطه شد. دنیل اورساتو خیلی زود این صحنه را پنالتی تشخیص داد تا بهترین فرصت برای پاری سن ژرمن در راه رسیدن به گل اول و شکستن قفل دروازه حریف مهیا شود.

مطابق انتظار لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 34 ساله پاری سن ژرمن پشت توپ قرار گرفت. اما ضربه زمینی نه چندان محکم و بدون زاویه او را تیبو کورتوا با عکس العملی تماشایی مهار کرده و دروازه رئال مادرید را نجات داد. جالب اینجاست لیونل مسی فصل قبل آخرین پنالتی خود را مقابل پاری سن ژرمن و در لباس بارسلونا از دست داده و آنجا مغلوب کیلور ناواس شده بود. حالا امشب این اتفاق تکرار شد و او یک پنالتی دیگر در لیگ قهرمانان از دست داد.

لیونل مسی اگرچه بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو بوده و 26 بار دروازه رئال مادرید را باز کرده است، اما در سال های اخیر در مقابل این تسم ناکام محض بوده و تا اینجا که این طلسم در لباس پاری سن ژرمن نیز ادامه دارد. این باشگاه فرانسوی در فصل تابستان موفق به جذب لیونل مسی شده و به نظر هدف اصلی آنها فتح لیگ قهرمانان با این بازیکن بود، اما از دست رفتن این پنالتی ممکن است در نهایت منجر به حذف زودهنگام پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان هم بشود.