شکست تحقیرآمیز برابر بارسلونا باعث شد که مسائل بسیاری درباره شرایط فعلی رئال مادرید مطرح شود.

هشدار جدی به رئال؛ به دنبال هالند باش!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته بیست و نهم لالیگا به میزبان بارسلونا بود و در دیداری عجیب چهار گل از این تیم دریافت کرد. 

این نتیجه در حالی به‌دست آمد که رئال در چند هفته اخیر عملکرد خوبی را به‌نمایش گذاشته و با اختلاف امتیازی قابل توجه در صدر جدول لالیگا قرار دارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی همچنین یکی از بازی‌های خوب این فصل لیگ قهرمانان را برابر پاری‌سن‌ژرمن به‌نمایش گذاشته و موفق شدند با غلبه بر این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند. 

با این حال شب گذشته اثری از درخشش این تیم در زمین بازی دیده نمی‌شد. به نظر می‌رسد که غیبت کریم بنزما که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این بازی نبود؛ تاثیر بسیاری روی ترکیب رئال داشت. 

وابستگی بیش از حد این تیم به رهبری این مهاجم فرانسوی و همچنین ضربات پایانی و تلاش‌های بی‌وقفه و تجربه او در خط حمله، باعث نگرانی بسیاری از هواداران رئال مادرید شده  است. بنزما بهترین بازیکن این فصل کارلتو بوده که هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند جایش را در ترکیب این تیم پر کند. 

همین موضوع باعث شده که حالا بسیاری این سوال را مطرح کنند که آیا مدیران رئال مادرید نباید تلاش بیشتری را برای جذب مهاجم جوان و بزرگی مانند ارلینگ هالند به‌کار بگیرند؟

حضور کیلیان امباپه در برنابئو برای فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد اما حالا این تردید به‌وجود آمده که این بازیکن فرانسوی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات رئال را حل کند و این تیم به یک شماره 9 دیگر نیاز دارد که بتواند قدرت لازم را به خط حمله رئالی‌ها اضافه کند، چرا که وینیسیوس جونیور در بازی شب گذشته نشان داد که در غیاب بنزما نمی‌تواند درخشش لازم در خط حمله تیمش داشته باشد.