ستاره سابق بارسلونا معتقد است رفتن نیمار از این تیم ضربه ای به بارسلونا نخواهد زد و این تیم می داند چطور جای خالی او را پر کند.

فیگو: رفتن نیمار به بارسلونا ضربه نمی‌زند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بعد از جدایی نیمار از بارسلونا، هواداران این تیم اسپانیایی نگران وضعیت تیمشان بودند ولی ارنستو والورده توانسته نتایج خوبی با بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کسب کند و تیم او اکنون با 7 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده نخست لالیگا قرار دارد.

لوئیس فیگو درباره تاثیر جدایی نیمار بر شرایط بارسلونا گفت: تیم‌های بزرگ بعضی مواقع چنین شرایطی را تجربه می‌کنند و بازیکنان بزرگ خود را از دست می‌دهند ولی به خوبی می‌توانند از پس این کار بر بیایند. تا الان که شرایط بدی برای بارسلونا پیش نیامده و این تیم توانسته جای خالی نیمار را پر کند. باید تا انتهای فصل منتظر باشیم و بعد از آن شرایط را بررسی کنیم.

فیگو اضافه کرد: در هر صورت نیمار بازیکن بزرگی است و رفتن او به ضرر هر تیمی خواهد شد ولی بارسلونا بازیکنان قابل زیادی دارد که می توانند جای خالی این بازیکن را پر کنند.

بارسلونا این هفته در رقابت‌های لالیگا به مادرید سفر خواهد کرد و برابر اتلتیکو به میدان خواهد رفت. دیداری که می‌تواند عیار تیم والورده در این فصل را تا حد زیادی مشخص کند.