داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، از پیروزی شب گذشته رئال مادرید برابر پی اس جی بسیار به وجد آمده بود.

خوشحالی عجیب  آلابا: این صندلی ماست! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته میزبان دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی قدم به این بازی گذاشتند که دیدار رفت را با تک گل کیلیان امباپه در وقت‌های تلف شده در پارک دو پرنس واگذار کرده بودند و در بازی شب گذشته نیز گل اول را از همین مهاجم فرانسوی دریافت کردند. 

با این حال در نیمه دوم به یک باره شرایط برای رئال مادرید تغییر کرد و درخش کریم بنزما و لوکا مودریچ باعث شد که این تیم مالک توپ و میدان شده و با استفاده از پرسینگ شدیدی که از مهاجمان شروع می‌شد و همچنین اشتباهات فردی بازیکنان پی اس جی سه بار دروازه این تیم را باز کند. 

اما یکی از صحنه‌های جالبی که پس از بازی شب گذشته رقم خورد، پس از گل سوم بنزما و رئال بود که در واقع حکم صعود این تیم به مرحله بعدی را امضا کرد. 

در تصاویر منتشر شده از شادی پس از گل بنزما، آلابا در پس زمینه تصویر در حالی دیده می‌شد که یک صندلی سفید رنگ را در دست گرفته و آن را با قدرت و هیجان بالای سرش تکان می‌داد. 

این تصویر مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و این مدافع اتریشی نیز پس از پایان بازی با انتشار آن در صفحه توییترش به نوعی برای پاری سن ژرمن و سایر حریفان رئال مادرید خط و نشان کشید و نوشت:« شما حق ندارید روی صندلی ما بنشینید!»

به نظر می‌رسد که این توییت آلابا در واقع اشاره به رکورد سیزده قهرمانی رئالی‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

رئال با پیروزی 1-3 در بازی شب گذشته در مجموع با نتیجه 2-3 به عنوان تیم برنده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.