سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن اروپا یاد کرد و تاکید داشت که شکست امشب از پی اس جی پایان کار نیست.

آنچلوتی: بهترین بازیکن اروپا به ما گل زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و این بازی با نتیجه 1-0 به سود پاری‌سن‌ژرمن خاتمه یافت. تنها گل این بازی را کیلیان امباپه در دقیقه چهارم وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« خوب بازی نکردیم ولی این تازه دور رفت بود. بازی برگشت در ورزشگاه خودمان، نمایش متفاوتی خواهیم داشت. بارها پاس اشتباه دادیم و در توپ گیری هم خوب کار نکردیم. از فشار حریف نتوانستیم خارج شویم و باید اعتراف کنم که پی اس جی بهتر از ما بود و ما را به دردسر انداخت.»

امباپه:« او بهترین بازیکن فعلی اروپاست و امشب تعیین کننده کار کرد.»

پیام برای بازیکنان:« چیز خاصی به آنها نگفتم. خوب مهیای بازی شده بودیم ولی نتوانستیم برنامه های مان را پیاده کنیم. به بازیکنان گفتم که بازی برگشت را داریم و هیچ چیز تمام نشده است.»

تغییرات برای بازی برگشت:« باید پی اس جی را بهتر پرس کنیم. در نتیجه عقب هستیم و طبیعی است که باید برای پیروزی بازی کنیم. امشب در توپ رسانی و خلق موقعیت خوب نبودیم و این ضعف باید برطرف شود.»

بدون کاسیمیرو و مندی:« به خوبی جای‌شان را پر خواهیم کرد. به داور هم گفتم که می توانست به آنها کارت ندهد و از نظر من کمی غیرمنصفانه بود.»