میلان اشکرینیار ، ستاره خط دفاعی اینتر تاکید کرد به عملکرد این تیم مقابل لیورپول افتخار می‌کند.

با سری بالا لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک نراتزوری در بازی برگشت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در آنفیلد، نمایشی فوق العاده در لباس اینتر به‌نمایش گذاشت و در نهایت عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد. اما علی‌رغم برتری 0-1 نیز اینتر حذف شده و نتوانست راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. اما میلان اشکرینیار مدعی شد نراتزوری نمایشی سزاوارانه در خانه لیورپول داشته و این عملکرد به پیشرفت آنها در آینده کمک خواهد کرد.

میلان اشکرینیار گفت: "با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا، به عملکرد تیم افتخار می‌کنم. من واقعا متاسفم که از این مسابقات خارج می‌شویم، اما می‌توانیم با سری بالا تورنمنت را ترک کنیم. ما شخصیت بالای خود را در دیدار مقابل لیورپول نشان دادیم. ما به خصوص پس از گلزنی لائوتارو مارتینز در نیمه دوم به موفقیت خودمان باور داشتیم، اما متاسفانه اخراج الکسیس سانچس بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل ما اتفاق افتاد و 10 نفره بازی کردن مقابل لیورپول در استادیوم آنفیلد هرگز آسان نیست.

در این مسابقه نشان دادیم که اینتر از چه چیزی ساخته شده است و چنین نمایشی برابر لیورپول باعث رشد و پیشرفت ما در آینده خواهد شد. حالا ما باید روی کسب موفقیت در رقابت‌های لیگ و کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. مصدومیت دو بازیکن اینتر در حین بازی؟ امیدوارم آسیب دیدگی استفان دی فرای و مارسلو بروزوویچ چندان جدی نبوده باشد؛ آنها دو بازیکن حیاتی برای تیم هستند."