الساندرو دل‌پیرو، اسطوره یوونتوس، معتقد است که این تیم قدرت سال‌های گذشته را ندارد.

دل‌پیرو: دوران طلایی یووه به سر آمده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در زمین ویارئال به مصاف این تیم خواهد رفت. 

دل‌پیرو روز گذشته از زمین تمرین ویارئال بازدید کرد و پیراهن این تیم را نیز به یادگار و به عنوان هدیه دریافت کرد. 

این مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا بهترین گلزن تاریخ یوونتوس به حساب می‌آید و بیشترین تعداد حضور در میدان با پیراهن بیانکونری را داشته است. 

او در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در آستانه دیدار برابر ویارئال درباره شرایط حال حاضر یوونتوس اظهاراتی را مطرح کرد. 

دل‌پیرو درباره شرایط این تیم در لیگ ایتالیا گفت:« یوونتوس پتانسیل بالایی دارد اما آنها محدودیت‌های واضحی دارند که باید به آنها رسیدگی شود. میزان امتیازات کسب شده توسط آنها در لیگ ایتالیا در هر فصل کاهش یافته و این موضوع بدون توجه به مربیان، معنای خاصی دارد.»

این ستاره سابق بیانکونری با اشاره به ضعف این تیم در بازیسازی اظهار داشت:« کیفیت این تیم خصوصا در خط میانی دیگر به اندازه دوران طلایی آنها نیست. وقتی چنین چیزی از دست می‌رود باید جای خالی آن را پر کرد، خوب بازی کرد و روحیه یوونتوسی را نشان داد.»

دل‌پیرو با انتقاد از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان اضافه کرد:« صعود به یک چهارم نهایی نباید حداقل هدف تیمی مانند یوونتوس باشد. اگر کیفیت تیم را در نظر بگیرید، آنها مدعی قهرمانی هستند اما وقتی به نتایج و عملکرد این فصل نگاه می‌کنید  می‌بینید که شرایط تا حد زیادی برابر است. یووه باید از یک اشتباه پرهیز کند و آن هم این است که از نظر جدیت در جریان بازی به اندازه ویارئال تلاش نکند.»