مانوئل نویر، سنگربان آلمانی بایرن مونیخ تمرینات خود برای بازگشت به میادین را آغاز کرده است.

امیدواری بایرن مونیخ؛ کاپیتان در راه بازگشت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته قبل بود که باشگاه بایرن مونیخ به‌صورت ناگهانی و غیرمنتظره اعلام کرد مانوئل نویر، کاپیتان 34 ساله این باشگاه تخت عمل جراحی قرار گرفته و برای مدتی از میادین دور خواهد بود. حالا امروز تصاویری از این سنگربان پرافتخار منتشر شده و که هواداران بایرن مونیخ را به بازگشت او به میادین امیدوار ساخته است.

مانوئل نویر تمرینات آماده سازی خود را به تدریج آغاز کرده و امروز چند دور در کمپ باشگاه بایرن مونیخ دوید. البته به نظر می‌رسد این دروازه‌بان آلمانی و باتجربه همچنان دو الی چهار هفته دیگر از میادین دور بوده و فرصت بازی کردن را پیدا نکند. بدین‌ترتیب بعید است که مانوئل نویر در دیدار برگشت در لیگ قهرمانان مقابل سالزبورگ در دسترس باشد، اما در صورت صعود بایرن مونیخ به دور بعد، مانوئل نویر مشکلی برای حضور در ترکیب برای دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.

بایرن مونیخ در دیدار رفت در خانه سالزبورگ نمایش چندان خوبی ارائه نداده و در لحظات پایانی از شکست مقابل این تیم اتریشی گریخت. اسون اولرایش که معمولا دروازه‌بان چندان مطمئنی نشان نداده در غیاب مانوئل نویر درون دروازه بایرن مونیخ قرار گرفته و هواداران این باشگاه امیدوارند هر چه زودتر مقدمات بازگشت کاپیتان به ترکیب اصلی فراهم شود.