مارکو ماتراتزی، برنده سه‌گانه معتقد است که اینتر می‌تواند عملکرد فوق العاده سال ۲۰۱۰ را تکرار کند.

جو سین‌سیرو عالی است، اینتر از لیورپول نمی‌ترسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر اولین بازی خود را در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 10 سال اخیر انجام خواهد داد. یک دهه پیش اینتر با هدایت مورینیو توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. حریف امشب نراتزوری، لیورپول است.

مارکو ماتراتزی از اسطوره‌های فوتبال ایتالیا و اینتر گفت:« بازی با پیراهن اینتر در لیگ قهرمانان بهترین چیز است و سن سیرو جو فوق العاده‌ای دارد. ما واقعاً به آن جو نیاز داریم! این مهم است که در بازی رفت ضعف نشان ندهیم، زیرا لیورپول در ضدحمله کشنده است. گل‌های خارج از خانه دیگر ارزش دو برابری ندارند و یوفا قوانین این فصل را تغییر داد. به همین خاطر باید اینتر در خانه حمله کند.»

ماتراتزی ادامه داد:« لیورپول شاید سخت‌ترین حریفی باشد که اینتر می‌توانست در این مرحله با آن روبه‌رو شود، اما فراموش نمی‌کنم چه اتفاقی در مرحله یک‌هشتم نهایی سال ۲۰۱۰ مقابل چلسی افتاد. به یاد دارم که در یک بازی دوستانه پیش فصل در پاسادنا با آنها روبه‌رو شدیم و وقتی مقابل آنها مساوی شدیم، فکر می‌کردم چگونه می‌توانیم این تیم خوب را شکست دهیم؟ به نظر می‌رسید آنها در سطح دیگری هستند. الان هم شرایط همین است و اینتر نباید بترسد و باید بازی خود را بکند.»

اینتر بازی رفت را ۲-۱ در سن سیرو برد، سپس با گل ساموئل اتوئو ۱-۰ استمفوردبریج را فتح کرد، در حالی‌که دیدیه دروگبا در اواخر بازی اخراج شد.