با جدایی نیکولاس زوله از بایرن، این باشگاه از فصل بعد هیچکدام از سه مدافع میانی فینال لیگ قهرمانان 2020 را در اختیار نخواهد داشت.

 مدافعان بایرن مونیخ یکی یکی می روند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیکولاس زوله که قراردادش در پایان فصل 22-2021 بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد،‌ در نقل‌وانتقالات تابستانی به بروسیا دورتموند می‌پیوندد.

روز گذشته ابتدا نشریه بیلد و سپس فابریتزیو رومانو خبرنگار اسکای اسپورتس این خبر را اعلام کردند.

باشگاه بایرن پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد به مبلغ 10 میلیون یورو را به این بازیکن ارائه کرده بود که با مخالفت او مواجه شد. این مدافع 26 ساله امیدوار بود پیشنهادی 15 میلیون یورویی از باشگاه بایرن دریافت کند و به همین‌خاطر، تصمیم به ترک باواریایی‌ها گرفته است.

با جدایی زوله،  او سومین مدافع میانی بایرن خواهد بود که در یکی، دو سال اخیر به‌عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد. در فینال لیگ قهرمانان 2020 برابر پی‌اس‌جی، بایرن با زوج ژروم بواتنگ و داوید آلابا کار را شروع کرد و سپس زوله نیز وارد زمین شد. بواتنگ و داوید آلابا به‌ترتیب راهی لیون و رئال شده‌اند و زوله نیز از فصل بعد دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد.

بی تردید بایرن مونیخ که تنها دایوت اوپامِکانو و لوکاس هرناندز را به‌عنوان مدافعان میانی باتجربه در اختیار دارد، تابستان پیش رو به دنبال جذب مدافعی باکیفیت خواهد بود.