یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش پیروزی مهمی برابر لایپزیش به دست آورده است.

ناگلزمان: هجومی‌ترین ترکیب ممکن را انتخاب می کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته فوتبال آلمان دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 3-2 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان خاتمه یافت تا باواریایی‌ها جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرده باشند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در پایان بازی گفت: "این پیروزی مهمی برای ما بود. می‌توانستیم از گل دوم لایپزیش جلوگیری کنیم.  این یک بازی فشرده بود که هر یک از دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. تصمیم گرفتم هجومی ترین تیم ممکن را به زمین مسابقه بفرستم. می توانستم با چهار مدافع به میدان بروم اما نمی خواهم یک بازیکن در خط حمله را قربانی کنم."

همچنین توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ بازی گفت: "فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوب و جذابی را به نمایش گذاشتند. هر دو سعی کردند بعد از پرس کردن موقعیت‌هایی ایجاد کنند. اشتباهات در هر دو طرف انجام می‌شد. البته لایپزیش می‌توانست دو گل دیگر به ثمر برساند، اما ما هم می‌توانستیم. لایپزیش یکی از تیم‌های برتر لیگ است، اما فکر می‌کنم ما مستحق برد امروز بودیم. ما از این سه امتیاز مهم خوشحالیم. با حضور هواداران در استادیوم عالی بود، احساس فوق‌العاده‌ای داشتیم!"

 

مانوئل نویر هم در پایان بازی گفت: "بازی امروز را دوست داشتم، اگرچه مطمئناً ترجیح می‌دهم دروازه خود را بسته نگه دارم. اولین گلی که دریافت کردیم کمی تاسف بار بود. اما هنوز هم می‌توانیم بابت این برد خوشحال باشیم. برنامه ما از ابتدای بازی بود که فشار زیادی روی حریف ایجاد کنیم.