هوادار در یک بازی پر از صحنه‌های مشکوک داوری بازی را واکذار کرد تا عنایتی مقابل تیم سابقش فشار زیادی را تحمل کند.

عنایتی؛ لبخند مراعات آمیز علیه اخراج (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر جنجالی و پر حادثه دنبال شد. هوادار که برای تغییر وضعیت خود در جدول به کسب امتیاز از صدرنشین لیگ امیدوار بود در نهایت در این بازی نفسگیر با شکست زمین را ترک کرد.

عنایتی در چند صحنه به تصمیمات داور معترض بود. از صحنه مشکوک به هند استقلال در محوطه گرفته تا گل دوم شاگردان مجیدی که او را برآشفته کرد. عنایتی در نیمه نخست با کارت زرد داور جریمه شده بود و داور می‌دانست با این کارت می‌تواند از اعتراض‌های بعدی سرمربی هوادار از ترس اخراج جلوگیری کند.

عنایتی در کنفرانس پس از بازی در مورد اعتراض به داور گفته بود: "اگر دقت کنید اعتراض کردن بلد نیستیم به همین دلیل کارتهای بیخودی می‌گیریم و دلیل سه تا از تعویض های من هم همین بود چون آقای داور خیلی به ما لطف داشت می‌ترسیدم که کارت زرد دوم را بگیرند!

 

اوج عصبانیت رضا عنایتی در حرکت عجیب سیاوش یزدانی بود که یک حمله مسلم را از تیمش گرفت و در این شرایط سرمربی هوادار انتظار داشت پس از اخراج مدافع استقلال نقطه پنالتی به سود تیمش نشان داده شود که این اتفاق نیفتاد. عنایتی که نمی‌خواست اخراج شود و بازی بعد را از دست بدهد عصبانیتش را با خنده‌هایی تلخ و کنایه آمیز کنترل کرد تا این قاب جالب از او به ثبت برسد.