نیکولاس زوله، مدافع بایرن مونیخ تصمیم گرفته در پایان فصل به دورتموند برود.

دورتموند، مقصد بعدی مدافع ناراضی بایرن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل باشگاه بایرن مونیخ رسما خبر از به بن بست رسیدن مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیکلاس زوله و جدایی قطعی این بازیکن در پایان فصل داد. این مدافع 26 ساله که در سال 2017 و از هوفنهایم راهی بایرن مونیخ شده بود، بعد از شش سال و در فصل تابستان این باشگاه را البته با دلخوری ترک خواهد کرد.

هفته گذشته نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران بایرن مونیخ در جریان آخرین مذاکرات خود برای حفظ این بازیکن به نیکلاس زوله دستمزد ثابت زیر 10 میلیون یورو در سال را پیشنهاد داده بودند که نه تنها رقم مورد نظر این مدافع تنومند نبود، بلکه حتی از آنچه این باشگاه برای جذب آندریاس کریستنسن پیشنهاد داده نیز کمتر بود که این برخورد به شدت باعث ناامیدی زوله شد.

زوله پس از رد این پیشنهاد، تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته و جالب اینکه او قصد دارد راهی تیم رقیب یعنی بوروسیا دورتموند شود.

ساعتی پیش بیلد ادعا کرد که زوله با دورتموندی ها به توافق رسیده و فصل بعد برای زنبورها بازی خواهد کرد، یعنی همان کاری که متس هوملس در دو مقطع انجام داده بود. به این ترتیب فصل بعد باید شاهد زوج هوملس-زوله در قلب خط دفاع دورتموند باشیم.