ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی تاکید کرد حالا زمان جشن گرفتن موفقیت های اخیر نیست.

مندی: قرعه چلسی در لیگ قهرمانان آسان نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ادوارد مندی در یک سال اخیر با تیم ملی سنگال قهرمان جام ملت های آفریقا و با لباس چلسی فاتح لیگ قهرمانان شده و عنوان بهترین دروازه بان سال 2021 فیفا را نیز از آن خود کرده است. در نشست خبری پیش از دیدار با لیل در لیگ قهرمانان، ادوارد مندی مدعی شد قرعه آسانی در این تورنمنت وجود ندارد و لیل در مرحله گروهی قدرت خود را ثابت کرده است.

ادوارد مندی گفت: "اتفاقات خوب زیادی در این یک سال برای من رخ داده، من از کسب موفقیت در تیم ملی سنگال و باشگاه چلسی بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم.  البته حالا وقت جشن گرفتن ندارم زیرا دیدارهای بزرگ زیادی در هفته های آینده در پیش داریم، بنابراین فقط روی بازی بعدی تمرکز کرده ام و در پایان فصل زمان خواهم داشت که جشن بگیرم.

هفته مهمی در پیش داریم، اما همانطور که گفتم وقتی برای چلسی بازی می‌کنید همیشه فینال‌ها و بازی‌های بزرگب در پیش است. ما فقط روی خودمان تمرکز کرده و به نقاط قوت خود در این فصل فکر می کنیم. ما تمرکز خود را حفظ می کنیم، نیاز به انجام کار جدیدی نداریم و فقط باید روی سبک بازی خود تکیه کنیم.

تقابل با لیل؟ وقتی در لیگ قهرمانان و این مرحله از رقابت ها حضور دارید دیگر قرعه آسانی وجود ندارد. لیل در گروه خود صدرنین شد و من فکر می کنم که این نشان دهنده عملکرد آنها در این رقابت ها در برابر تیم هایی مانند سویا و سالزبورگ بوده است. آنها عملکرد خوبی داشته اند، بنابراین این قرعه آسانی برای چلسی نیست.

پیغام ادوارد مندی به سنگربانان جوان؟ همیشه به کارتان ادامه داده، به خود ایمان داشته باشید و زمانی که فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود پیدا کردید از آن استفاده کنید. همیشه سعی کنید هر روز بهتر و بهتر شوید، زیرا انتقال به یک باشگاه شروع خوبی محسوب می شود، اما پیشرفت سخت‌ترین کار است. اول رقیب خودتان باشید، بنابراین باید بهتر از دیروز کار کرده و همیشه آماده پیشرفت باشید."