شرایط برای یوونتوس و مکس آلگری در آستانه دیدار حساس مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان چندان مساعد نیست.

بحران در یوونتوس؛ بیانکونری بی‌دفاع شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در دقایق پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان جای چلسی در صدر جدول را گرفته و به‌عنوان تیم اول راهی دور بعد شد، این هفته در لاسرامیکا مهمان ویارئال خواهد بود. بیانکونری در هفته‌های اخیر نتایج خیی خوبی نگرفته و این تیم دیشب در دربی مقابل تورینو متوقف شد. اما بدترین خبر برای مکس آلگری مصدومیت پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی در این دیدار بود.

شماره 10 یوونتوس در دقیقه 54 جای خود را به وینستون مک کنی داد و حالا ساعتی قبل شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا مدعی شد پائولو دیبالا و لئوناردو بونوچی، دو مهره ارزشمند یوونتوس بازی این هفته این تیم مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد. همچنین احتمال غیبت دنیله روگانی نیز در این مسابقه وجود داشته و در صورت رخ دادن این اتفاق، مکس آلگری چاره‌ای جز بهره گیری از دانیلو در قلب خط دفاعی در کنار ماتیس دی لیخت نخواهد داشت. همچنین احتمالا پائولو دیبالا به اسپانیا سفر می‌کند، البته این بازیکن در ابتدا روی نیمکت خواهد نشست.

یوونتوس از نطر دفاعی در فصل جاری از استحکام سال‌های گذشته برخوردار نبوده و غیبت بونوچی شرایط را دشوارتر خواهد کرد. جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی و 37 ساله یوونتوس نیز چند هفته قبل دچار آسیب دیدگی شد و فعلا امکان استفاده از او نیز در ترکیب ثابت وجود ندارد. شرایط برای آلگری روی نیمکت یوونتوس خیلی مساعد نیست و حذف برابر ویارئال ممکن است پایانی زودهنگام را برای او رقم بزند.