بازیکن سابق تیم چلسی می‌گوید از شکست سنگین بارسلونا مقابل لیورپول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خوشحال شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فرانک لبوف، بازیکن سابق چلسی فاش کرد که لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا جزو بازیکنان منفور اوست و به همین دلیل از شکست بارسایی‌ها مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

مدافع سابق تیم ملی فرانسه که این روزها به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، به شبکه RMC گفت: من واقعاً بارسلونا را دوست دارم اما به خاطر حضور لوئیس سوارس در این تیم، از نرسیدنش به فینال لیگ قهرمانان خوشحال شدم. من برای بازیکنی مانند سوارس واقعاً نمی‌تواند هیچ نوع احترامی قائل باشم. بله او بازیکن خوبی است و کارنامه خوبی هم دارد اما به نظر من او یک بازیکن متقلب همیشه شاکی است که من واقعاً نمی‌توانم برایش احترام قائل باشم.

لبوف افزود: من نمی‌توانم بازیکنی مانند او را در زمین فوتبال تحمل کنم چون او برای بازیکنان جوان بدآموزی دارد. کاری که او در جام جهان 2010 در بازی تیم ملی اروگوئه و غنا انجام داد (خطای هند عمدی برای جلوگیری از گل خوردن تیمش) و از آن هم خیلی راضی بود و دو باری که بازیکنان حریف را گاز گرفت اصلاً حرکات جالبی نبودند. اگر من این فرصت را داشتم که مقابلش بازی کنم، قطعاً کاری می‌کردم که مرا اخراج کنند. تعجب می‌کنم که الان چرا بازیکنان تیم‌های رقیب به این خونسردی مقابل او بازی می‌کنند چون اگر من بودم هر کاری از دستم ساخته بود انجام می‌دادم تا مطمئن شوم که او نمی‌تواند بازی را به پایان برساند.