مثلث آنلاین: گرت بیل طبق ادعای ال چیرینگیتو امشب برابر بارسلونا از ابتدا در ترکیب ثابت خواهد بود.

گرت بیل فیکس شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب در سانتیاگو برنابئو، رئال میزبان بارسلونا خواهد بود. بازی برگشت دو تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری که حساسیت مضاعفی نیز دارد. بارسا در بازی رفت نتوانست در نوکمپ رئال را شکست دهد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و مسی و یارانش اگر سودای فتح سه گانه را دارند، باید امشب رئال را در برنابئو مغلوب کنند و به فینال راه یابند.

در سوی دیگر رئال که شاید کوپا دل ری را تنها امید کسب یک عنوان در فصل جاری می داند، با انگیزه دوچندان برابر بارسا قرار می گیرد. یکی از ابهامات ترکیب اصلی رئال به حضور یا عدم حضور گرت بیل بر می گردد.

فیکس شدن مقابل بارسا؛ پاداش حرکت جنجالی بیل

در بازی رفت، سولاری از لوکاس واسکز در ترکیب استفاده کرد و او موفق شد تک گل رئال را هم به ثمر برساند اما گویا او امشب قصد دارد ستاره ولزی را از ابتدا به میدان بفرستد.

پس از حرکت جنجالی بیل در بازی مقابل لوانته که گل خود را جشن نگرفت و دست لوکاس را هم برای شادی گل پس زد، بسیباری تصور می کردند او از سوی سولاری تنبیه شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که طبق ادعای برنامه ال چرینگیتو، سولاری به بیل وعده داده است که در بازی امشب و همچنین ال کلاسیکوی شنبه شب و سپس بازی برگشت با آژاکس در لیگ قهرمانان نیز به بیل از ابتدا میدان دهد.

ستاره ولزی نیز قول داده است که سولاری را از این تصمیم پشیمان نخواهد کرد.