مثلث آنلاین: «خوزه مورینیو» سرمربی پیشین منچستریونایتد، با اشاره به گل چهارم لیورپول به بارسلونا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تاکید کرد که آبی اناری ها این گل را مثل یک تیم زیر 14 سال دریافت کرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز چهارشنبه نوشت: مورینیو این اظهار نظر را در جریان حضور در شبکه تلویزیونی «بی این اسپورتس» به عنوان کارشناس فوتبالی و در جریان بازی شب گذشته لیورپول و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ابراز کرد.
وی در این باره اظهار داشت: اگر چنین گلی را در بازی تیم های زیر 14 یا 15 سال ببینید، احتمالا با خود خواهید گفت که بازیکنان خوابند و هیچ ذهنیتی در مورد فوتبال بازی کردن ندارند و باید مفاهیم بنیادی فوتبال را یاد بگیرند.
وی ادامه داد: اما ما در مورد بهترین بازیکنان جهان حرف می زنیم و دریافت کردن چنین گلی نشان دهنده شرایط روحی شما است؛ همانطور که گفتم اگر لیورپول گل دوم را بزند جو سنگینی برای بارسا به وجود خواهد آمد و همین اتفاق هم رخ داد.
مورینیو تاکید کرد: اما بارسلونا چند تن از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد؛ بازی کردن در چنین سطحی از فوتبال یعنی مقابل رئال مادرید، در فینال لیگ قهرمانان و حضور در نیمه نهایی این تورنمنت عادت آنها است و چنین عملکردی دور از انتظار بود.
لیورپول در بازی شب گذشته شکست سه بر صفر بازی رفت را با پیروزی چهار بر صفر در آنفیلد جبران کرد و برای دومین سال پیاپی راهی فینال لیگ قهرمانان شد.