ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، معتقد است این تیم به بازی در غیبت بسیاری از بازیکنانش عادت کرده است.

دی لیخت: به کاپیتانی یووه فکر نمی‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود و در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ ایتالیا میزبان تورینو بود. 

دی‌لیخت موفق شد گل اول این بازی را در دقیقه 14 به ثمر برساند تا بازی به سود تیمش ادامه پیدا کند اما آنها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند تا تنها یک امتیاز از این دربی به دست آورده باشند. 

این مدافع هلندی پس از بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« این دربی بازی مهمی برای شهر و هواداران است. الکس ساندرو عملکرد خوبی داشت، حالا ما سه بازیکن میانی داریم که مصدوم هستند و دنیلو هم محروم است. این شرایط اضطراری بود. اما ما تمایل زیادی به گل زدن داشتیم.»

او با اشاره به گلی که بلوتی به ثمر رساند و اشتباهی که روی این گل صورت گرفت گفت:« خیلی مهم است که دو مدافع میانی روی سانترها در مرکز خط دفاعی باشند، این بازی عجیبی بود چون تورینو با چهار بازیکن حمله می‌کرد و ما سه نفر بودیم و گاهی مجبور بودیم از پست خودمان دور شویم.»

این بازیکن 22 ساله با اشاره به بازی این هفته برابر ویارئال در رقابت‌های لیگ قهرمانان اضافه کرد:« هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد، ما بازی‌های بسیاری را در غیاب بازیکنان‌مان انجام دادیم. ما کیفیت بسیاری داریم. من نگران نیستم اما باید ببینیم که چه بازیکنانی برای این بازی آماده خواهند بود.»

دی‌لیخت در نهایت در پاسخ به سوالی درباره احتمال به بازو بستن بازوبند کاپیتانی یووه در غیاب بسیاری از بازیکنان اظهار داشت:« نه، نه، اینجا در یوونتوس قانون این است که هرکس بیشترین تعداد بازی را داشته به عنوان کاپیتان انتخاب می‌شود.»