مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی از انگیزه بالای تیمش برای بازی برابر رئال صحبت کرد.

پوچتینو: رئال پادشاه رقابت‌هاست ولی ما مشتاق‌تریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین پی اس جی و رئال فردا در پاریس برگزار خواهد شد. یک بازی حساس برای هر دو تیم که اهمیت بالایی دارد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری این بازی و در مورد شانس تیمش برای پیروزی گفت:« فکر نمی کنم فشار روی یک تیم بیشتر از دیگری باشد. به رئال احترام می گذاریم چرا که یکی از بهترین باشگاه های دنیاست. عملکرد پرافتخار رئال در لیگ قهرمانان، خود گویای همه چیز است. مهم نیست در رئال چه کسی مربی است و چه بازیکنانی حضور دارند. قدرت رئال در نام و اعتبارش است. اینجا هیچ تیمی شانس اول برد نیست و همه چیز 50-50 است. رئال 13 بار قهرمان این رقابت ها شده و پادشاه این رقابت هاست ولی ما 50 سال است در انتظار قهرمانی هستیم، پس شاید اشتیاق ما کمی بیشتر باشد.»

دروازه بان اول:«طبق اصول مان که تا به اینجا جواب داده، پیش می رویم. دو دروازه بان درجه یک داریم و مهم نیست کدام یک فیکس خواهد بود. تا الان که همه چیز خوب جواب داده است.»

جو ورزشگاه:« فردا هواداران با ما خواهند بود و این برای مان اهمیت بالایی دارد. به کمک شان برای پیروزی نیاز داریم.»

شرایط لیونل مسی:« مسی متخصص درخشش در چنین دیدارهایی است و می تواند با خصوصیات فردی منحصر به فردش، کمک فراوانی برای کسب پیروزی باشد. شرایط لئو خوب است.»

پیروزی بر رئال زمان هدایت تاتنهام:« این مساله به سال 2017 بر می گردد و در نهایت تیم اول گروه هم شدیم. در ومبلی 2-1 پیروز شدیم ولی الان من مربی پی اس جی هستم. تابستان قبل تلاش برای شکل‌دهی این تیم را شروع کردیم و موفقیت، به مسائل زیادی بستگی دارد. ما بازیکنان بزرگ و شناخته شده‌ای داریم ولی این به تنهایی تعیین کننده نیست. به رئال نگاه کنید، سابقه داشته که در لالیگا و کوپا دل ری ناکام بمانند ولی توانسته اند فاتح لیگ قهرمانان شوند.»

حرف پایانی:« ایده های روشنی برای این بازی داریم. باید رو به جلو حرکت کرده و ایمان داشته باشیم که در مسیر درستی قرار داریم. باید مطمئن باشیم که این مسیر ما را به سمت پیروزی خواهد برد.»